Saturday, June 13, 2009

#731 - Three Years = Fast

ENGLISH

Well, three years have been so fast. Now, I have finished six semesters in my university, and (hopefully) only one more to go before graduating.

Today, some (because I know some other haven't) twelfth grade senior high school students got their final exam results (my brother was one of them). It has also been really fast!! I know I got my high school result this time three years ago. Somehow I still remember what happened that day. The link actually made my memory became more vivid. I still remember the "drama", me congratulating a friend for passing (he was unsure and unconfident before the final exam), etc.

Time really flies. Looking back like this can be fun in some ways, but I also have to stare at the future, right? hehe

BAHASA INDONESIA

Hmm, tiga tahun telah berlalu dengan cepat. Sekarang aku sudah menyelesaikan enam semester di kampus dan (mudah-mudahan) tinggal satu lagi nih sebelum lulus.

Hari ini, sebagian (karena aku tahu ada sebagian lain yang belum) siswa kelas dua belas SMA pada mendapatkan hasil ujian akhir mereka (adikku adalah salah satunya). Bener2 sudah cepat berlalu yah! Aku tahu aku mendapatkan hasil ujian akhir SMAku waktu ini tiga tahun yang lalu. Entah bagaimana aku masih mengingat apa yang terjadi hari itu. Malah link di atas membuat ingatanku terasa makin nyata. Aku masih ingat |drama|-nya, diriku menyelamati seorang teman karena bisa lulus (dia tidak yakin dan tidak PD sebelum ujian), dll.

Waktu benar2 cepat berlalu. Melihat ke belakang kaya gini bisa mengasyikkan memang pada satu sisi, tapi aku juga harus menatap masa depan, ya kan? hehe

No comments:

Post a Comment