Wednesday, June 03, 2009

#726 - Early Week

ENGLISH

So, last Tuesday I went to Solo. Our trip was pretty much the same with this one. Therefore, because now I'm too lazy to write about it in detail, just open the link, LOL.

Beside my trip to Solo yesterday, there's nothing pretty much interesting happened these days. It's just that this afternoon I bought Singapore - Penang tickets. I bought Tiger Airways for the trip. Yes, so for my trip to Singapore next July, we will also go to Penang for two days, hehe... :)

::: bakso

::: chicken katsudon I had yesterday afternoon at Solo Grand Mall

::: one spot at Solo Square

::: beef monster katsu

::: soto kadipiro I had this afternoon

BAHASA INDONESIA

Jadi, Selasa kemarin aku pergi ke Solo. Perjalanan ke Solo kali ini sih tidak terlalu berbeda dengan perjalanan waktu ini. Makanya, karena sekarang aku sedang malas menulisnya dalam detail, jika tertarik buka link-nya saja deh, LOL.

Di samping perjalananku ke Solo kemarin, tidak ada banyak hal yang menarik yang terjadi belakangan ini. Hanya saja siang tadi aku beli tiket Singapore - Penang. Tadi aku beli dari maskapai Tiger Airways untuk perjalanan itu. Ya, untuk perjalanan ke Singapore Juli nanti aku juga akan berkunjung ke Penang selama dua hari, hehe... :)

No comments:

Post a Comment