Saturday, November 29, 2008

#628 - Exhausted

ENGLISH

Arrrgghh, today has really been exhausting for me. I just had a long day. But the good news is that now I already have a lecturer to guide me on my thesis, wahahaha.... . I just feel exhausted right now and I'm going to ITARAFNG tonight. It will be fun tho but I dunno about tomorrow. I mean, I dunno because I have a lot of things due next week, so tomorrow is also gonnabe tiring, hmmm... .

BAHASA INDONESIA

Arrrgghh, hari ini benar2 melelahkan ne. Aku sedang menghadapi hari yang panjaang. Kabar baik nih akhirnya aku sudah mendapatkan dosen pembimbing untuk skripsi saya, wahahahaha... . Aku cuma merasa lelah aja sekarang dan aku akan pergi ke ITARAFNG malam ini. Kayanya akan asik sih tapi gatau besoknya. Maksudnya, besok bakal melelahkan banget juga soalnya aku ada buanyak bgt tugas yang harus selesai minggu depan. Makanya aku rasa besok akan sangat melelahkan, hmmm... .

No comments:

Post a Comment