Saturday, November 01, 2008

#614 - Tired Again

ENGLISH

Wahahaha, not so diverse titles these days, but that's it. I'm really tired. It's so quick that now it's Saturday, hmmm... . I even dun really feel today is Saturday, haha... . These last two days I was on campus all day long, from the morning until almost evening, hmmm... .

Anyway, currently I'm also thinking about my thesis. Since I plan to finish my under-graduate study in 7 semesters (which means 2 semesters more), next semester I have to take seminar. When taking seminar, we must have had materials for the thesis and also lecturer to guide, hmmm... . That means I have to find both of them in about 1 month. Arrggghhh... . Hmmmm... . Anyway, let me think about this later tho, haha... :)

::: mie keriting I ate today as my dinner

BAHASA INDONESIA

Wahahaha, judulnya akhir2 ini sangat gak bervariasi amat yah, tapi ya itulah adanya. Emang beneran lelah bgt neh. Bahkan cepet bgt sekarang udah Sabtu lagi, hmmm... . Bahkan hari ini gak kerasa kaya Sabtu neh, hmmm... . Bener2 de dua hari belakangan ini aku hampir sepanjang hari di kampus, dari pagi sampe hampir malem, hmmm... .

Ngomong2, akhir2 ini aku juga lagi mikir tentang skripsiku nih. Karena aku berencana untuk menyelesaikan studi S-1 ku dalam 7 semester (yang berarti 2 semester lagi), semester besok aku akan ambil Seminar. Nah, kalo ambil Seminar itu, kita harus sudah ada bahan untuk skripsi dan juga dosen pembimbing, hmmm... . Artinya aku harus mencari keduanya dalam sebulanan ini neh. Arrggghhh... . Hmmmm... . Udah ah itu buat nanti aja mikirnya, haha... :)

No comments:

Post a Comment