Wednesday, September 17, 2008

#591 - Wednesday (17/09)

ENGLISH

Well, as I said, this week is gonnabe so exhausting. I have a lot of assignments and things to do this week. Plus, one or two things really are bothering my mind, hmmm... .

Anyway, one relieving thing is that I could postpone one task (which was supposed to be submitted this week) to the week after the Lebaran Holiday, hahaha... . Well, the reason I need that postpone is that simply because I have a lot of things to be done this week, while my time is really limited since my agenda for this week is really full. Hmmmm...

Anyway, for today, I even missed my first lecture on 7 AM because I was so exhausted, hahaha... :( I got up at 10 AM because last night I gotta stay up late working on some assignments, hmmmm.... .

::: Pasupati Bridge on night (the main lamps were not on I think, hmmm...)

BAHASA INDONESIA

Hmmm, seperti kataku, minggu ini akan menjadi sangat melelahkan. Aku ada banyak banget tugas dan hal yang harus diselesaikan minggu ini. Ditambah lagi, satu dua hal bener2 membebani pikiran saya, hmmm... .

Ngomong2, satu hal melegakan adalah aku dapat menunda satu tugas (yang harusnya dikumpulin minggu ini) menjadi minggu setelah Liburan Lebaran, hahaha... . Hmm, lasan kenapa aku membutuhkan penundaan itu adalah ya karena aku ada banyak banget yang harus dikerjakan minggu ini, padahal waktuku benar2 terbatas karena agendaku untuk minggu ini penuh banget nih. Hmmmm...

Ngomong2, untuk hari ini, aku bahkan melewatkan kuliah pagiku jam 7 hari ini loh gara2 tepar banget, hahaha... :( Aku bangun jam 10 pagi karena semalam harus begadang menyelesaikan dan mengerjakan beberapa tugas, hmmmm.... .

No comments:

Post a Comment