Wednesday, September 03, 2008

#584 - Finally!!!

ENGLISH

Yeah!! Finally after all those struggles, the 23 credits problem is now finally SOLVED!! Yeaahh!! I get what I want, 23 credits for this semester!! huahahahaha.... . Now I'm really glad. I really gotta fight for it, hmmmm... . I gotta negotiate, anticipate the worst thing, solve some problems, etc. About the problems connected to this, they were really frustrating. One problem was solved (scheduling problem), another one was raised (examination scheduling problem), dang. But anyway, the bottomline is that now it's all fine, hahaha

Anyway, this semester I take a Japanese Language Class. I dunno, I know nothing about Japanese Language and we will see, hopefully I can do well, LOL.

Anyway, I'm also excited because tomorrow The Amazing Race Asia 3 is gonna air it's pre-race episode: The Racers Revealed. Hmmm... . Up till now I can only read the teams' profiles and watch mini-clip ad about them on TV, but it's not enough for me, hahaha.... . Yeaah!!

BAHASA INDONESIA

Yeah!! Akhirnya setelah semua perjuangan itu, masalah 23 sks akhirnya TERPECAHKAN juga!! Yeaahh!! Aku mendapatkan apa yang aku mau, 23 sks untuk semester ini!! huahahahaha.... . Sekarang udah lega banget nih. Aku bener2 harus memperjuangkannya loh untuk mendapatkannya, hmmmm... . Aku sampe harus nego, mengantisipasi hal yg terburuk, dan tentu saja memecahkan permasalahan2 yang ada, dll. Tentang masalah yang berhubungan dengan ini, bener2 bikin stress dan frustasi aja tuh. Satu masalah selesai (masalah jadwal beres) eh masalah lainnya muncul (masalah jadwal ujian), siyal. Udah ah, yang penting sekarang semuanya sudah baik2 saja, hahaha

Ngomong2, semester ini aku ngambil matkul Bahasa Jepang loh. Gatau sih soalnya aku kan gabisa Bahasa Jepang sama sekali. Kita lihat saja deh, semoga aku bisa, LOL.

Ngomong2, seneng bgt neh soale besok The Amazing Race Asia 3 akan mulai menayangkan episode pre-race nya: The Racers Revealed (Racers Terungkap!). Hmmm... . Sampe sekarang kan aku harus membaca profil dari masing2 tim dan tayangan singkat tentang mereka di TV tuh, nah nggak cukup lah jelas buat aku, hahaha.... . Yeaah!!

No comments:

Post a Comment