Wednesday, August 20, 2008

#577 - These Two Days

ENGLISH

These two days I had 2 lectures which started at 7 AM!! hahaha... .

Anyway, yesterday morning I was so 'tricked', LOL. Well, my first lecture was 7 AM in the morning. I got up at 6.20 AM and left my boarding house at around 6.50 AM. I was so hurry since twas gonnabe my first lecture with new lecturer, so I didn't want to be late for too long, hahaha... . That lecture would be held at the 6th floor. At my campus, when we arrived at my building, we are at SB (Semi Basement) which is 1 level under the 1st floor. Guess what?? At that time yesterday so many Economy Students were queuing for the lift!! Dang It!! Time was ticking and so I decided to just run to the 6th floor!! (which for sure was tiring) >> at least I had an exercise in the morning which some people say it's good for health, LOL. After arriving at the 6th floor, the room was still empty. My friends then came and we waited. Apparently, the class was canceled (because the lecturer is sick and now is treated at the hospital)!! Arrrrrggggghhhhh!!!!

Well, my next lecture for yesterday was at 2 PM. Lucky I went back home at around 11 AM (at first I planned to wait on my campus until 2 PM which means I gotta wait for 7 hours!). I was lucky because the 2 PM class was also canceled!! haha... . So, technically, my first lecture was this morning.

Anyway, about the 23 credits problem, I dunno what to do again. Each day it's getting even more complicated!! Hmmm.... . This problem really frustrates me!! Grrr... :( Hopefully I can get it

BAHASA INDONESIA

Dua hari ini aku ada kuliah yang semuanya dimulai jam 7 pagi neh!! hahaha... .

Ngomong2, kemarin pagi aku bener2 'dikerjain' deh, LOL. Kan kuliah pertamaku jam 7 pagi tuh. Nah, aku bangun jam 6.20 pagi dan meninggalkan kos jam 6.50 pagi. Aku keburu-buru soalnya kan kemarin akan menjadi kuliah pertama dan dosennya belum pernah ngajar aku, makanya aku nggak mau telat kelamaan, hahaha... . Nah, kuliahnya akan diadakan di lantai 6 tuh. Di kampusku, ketika tiba di gedungku, kita akan berada di lantai SB (Semi-Basement) yang berada 1 lantai di bawah lantai 1. Dan bagaimana?? Waktu kemarin pagi itu banyak banget anak ekonomi yang antri lift!! Sialan!! Waktu kan terus berjalan dan makanya aku memutuskan untuk lari aja deh ke lantai 6!! (yang tentu saja dong melelahkan) >> paling gak udah olahraga deh pagi2 kan katanya sehat, LOL. Habis sampe di lantai 6 eh kelasnya masih kosong. Trus temenku datang dan kita nunggu. Ternyata kelasnya dibatalkan (karena dosennya sakit dan di-opname di rumah sakit)!! Arrrrrggggghhhhh!!!!

Hmm, kuliah selanjutnya untuk kemarin adalah jam 2 siang. Untung aku balik ke kos lho jam 11 pagi (pertamanya aku mau menunggu di kampus aja deh sampe jam 2 siang berarti kan nunggu 7 jam tuh!). Untung soalnya ternyata kelas jam 2 juga dibatalkan!! haha... . Jadi, secara teknis tadi pagi adalah kuliah pertamaku deh.

Ngomong2, tentang masalah 23 sks tersebut, gatau neh mesti gimana lagi. Semakin hari koq malah semakin rumit saja sih!! Hmmm.... . Masalah ini bikin stress neh!! Grrr... :( Semoga aku bisa mendapatkannya

No comments:

Post a Comment