Wednesday, July 23, 2008

#563 - Bandung For A Day

ENGLISH

Today I'm in Bandung. Tomorrow I'm going back to Yogyakarta via Jakarta, hehehe... :) Today has been very exhausting for me since I have to do everything just in one day.

There were some changes in my plan for today but lucky 24 hours is still enough for me today, as long as I can manage the time well, hahaha... :) This morning I went to the autoshop to change my broken CD Player. As I mentioned here, I changed it to the more modern one, hahaha... :) Then, at 12 PM finally everything was done. I then went to my campus to work on some stuffs. At 5.30 PM my meeting finished and I went back home.

Well, since for these last two months I downgraded my internet connection from Unlimited to 32-hours a month, so I only have limited connection in Bandung. Yesterday, the 32-hours limit had expired, damn!! So I couldn't browse the net, haha... :) Now I go to Bandung Indah Plaza to surf the net at Starbucks, hahaha....

::: my dinner at Rice Bowl today (Fried Rice with Oriental Chicken)

::: my drink at Starbucks today: Americano Decaffed Coffee


BAHASA INDONESIA


Hari ini aku ada di Bandung. Besok aku akan balik ke Yogyakarta lagi neh lewat Jakarta, hehehe... :) Hari ini beneran melelahkan dah untuk saya. Iya sih soalnya semua harus aku urus dalam sehari ini.

Ada beberapa perubahan rencana untuk hari ini nih tetapi untungnya 24 jam masih cukup untuk saya hari ini, sejauh aku bisa mengatur waktu dengan baik, hahaha... :) Pagi tadi aku pergi ke bengkel mobil untuk menggangti CD Player ku yang rusak. Seperti yang aku bilang disini, aku menggantinya dengan yang lebih modern, hahaha... :) Kemudian jam 12 siang semua udah beres. Aku trus ke kampus dah untuk mengurus banyak hal. Jam 5.30 sore rapat nya tadi selesai dan aku balik deh.

Hmmm, karena dua bulan ini aku menurunkan koneksi internetku dari Tak Terbatas menjadi 32 jam sebulan, makanya koneksi internetku di Bandung jadi terbatas. Kemarin batas 32 jam-nya sudah habis, sial!! Makanya aku nggak bisa internetan deh, haha... :) Sekarang aja aku ke Bandung Indah Plaza trus internetan di Starbucks, hahaha....

No comments:

Post a Comment