Sunday, May 06, 2007

#336 - Weekend and Upcoming Week

ENGLISH

Finally I really could enjoy this (last) weekend. Why 'last'?? Well, starting Monday 14th, I'm gonna have my final examination (UAS) this semester... :( Arrrrgggghhhhh.... .

I spent these 2 days of weekend by indulging myself (taking a nap, watching tv, surfing the net, etc), he3... :) This afternoon my friends and I went to Paris van Java again. Well, that mall was damn so crowded on weekend. I spent over 30 minutes just to find an empty space to park my car... :(

Huh, why should always the last week before examinations be full and busy for me just like the week before mid-term this semester?? :( There are so many assignments and homeworks to finish and 2 quiz. Also one lecturer asked us (class of 2006) to be on the math stand of Unpar Open-House next Thursday - Saturday. Well, we don't have to be there all 3 days long though, we can choose a fit time-slot with our schedule and mood, he3... :) Arrrggghhh, no more free-day for 3 weeks!! :(

BAHASA INDONESIA

Akhirnya aku bisa menikmati akhir minggu (yang terakhir) ini. Kenapa 'yang terakhir'?? Hmm, soale mulai Senin tanggal 14, aku kan udah harus menghadapi Ujian Akhir (UAS) Semester ini... :( Arrrrgggghhhhh.... .

Aku menghabiskan 2 hari di weekend ini dengan memanjakan diri saya (tidur siang, nonton tv, internetan, dll), he3... :) Siang tadi aku sama temen2ku pergi ke Paris van Java lagi. Hmm, mall-nya rame buanget loh pas akhir minggu. Aku menghabiskan waktu lebih dari 30 menit cuma buat nemuin sebuah tempat kosong buat parkir mobil... :(

Huh, kenapa sih minggu terakhir sebelum ujian harus penuh dan sibuk buat saya seperti minggu sebelum UTS semester ini?? :( Ada banyak banget tugas dan pe-er, dan juga ada 2 kuis. Juga, satu dosen minta kita (angkatan 2006) buat jaga di konter mat di Open-House Unpar besok Kamis - Sabtu. Hmm, kita ga harus jaga 3 hari berturut-turut sih, tapi bisa milih time-slot yang cocok sama jadwal dan mood kita, he3... :) Arrrggghhh, ga akan ada hari libur untuk 3 minggu!! :(

1 comment:

  1. wah, jadi minggu depan udah mau UAS lagi?? huhu... sama dong, tapi kalau aku akhir bulan... n_n
    sebel yah!!! :D

    ReplyDelete