Saturday, April 14, 2007

#324 - Saturday (14/4) Story and 40,000!!

ENGLISH

Well, last night I went to bed at 3 AM in the morning, why?? Well, because I played a computer games and watched a movie, he3... :) My original plan was to get up at around 10 AM when my friend would come to my boarding house and hand me his Flash-Disc. BUT, at 8.50 AM, he arrived at my boarding house when I was still enjoying my precious sleep and of course, woke me up. Arrrggghhhh... . I was still so sleepy at that time and continued my sleep, but I just couldn't... :( So, at 9.30 AM I got up, took a shower, and had breakfast.

At 11 AM I went to an internet cafe near my boarding house to print my project, but unfortunately, they didn't have Microsoft Publisher, and as a result, I couldn't print it!! Arrrggghhhh.... . Okay, so after surfing the net for 45 minutes, I went back to my boarding house.

Well, as you can read at my previous entry, today there was an extra class for me which my lecturer promised would start at 2 PM. Unfortunately, at 1.40 PM, it started raining and it was getting worse and worse!! Arrrggghhhh.... . Okay, remembering that this meeting was gonnabe a discussion where we would get a score (I didn't write this before, well, my lecturer was so sneaky apparently, the extra class was a discussion class!! Arrrggghhh....), so I went through the rain and walked to my campus... :) (if it wasn't a discussion class, I would have been absent).

There, my friend said that even the first class still hadn't finished yet!! It was NOT a one hour class, but still a 2 hrs class!! Arrrggghhhh... . So, according to the schedule, my class would star at 4 PM!! What!?!?!?!?!? But lucky, after talking with the lecturer, we were allowed to join the 2 PM class, he3.... :) And yep, twas a discussion class and in the end, I got 90 for my score, wakakakakaka.... :) So, all the sacrifices things I passed through (Saturday class, walking through the rain, bargaining with my lecturer) were worthed, he3.... :) Then, at 4.10 PM, I walked back to my boarding house

Btw, lucky we were allowed to join the 2 PM class, if we weren't, imagine we would have had to wait for 2 hrs then "spent our Saturday Night" with the lecturer?? No Way... . Wakakakakakaka.... :D

Btw, finally today the number of visitors of my blog reached 40,000!! Wow, it reached 30,000 this time, so that means in less than 4 months, there have been 10,000 hits (so, in average, 2,500 hits each month, that's pretty good I think... :) ) Thank's All for supporting and visiting my blog... :) --> I'm gonna write a similar entry after it reaches 50,000.

::: 40,000!!!


BAHASA INDONESIA

Hmm, semalem aku baru tidur jam 3 pagi nih, kenapa?? Soale aku main game komputer dan nonton film sih, he3... :) Rencana awalku sih maunya bangun jam 10 pagi-an gitu waktu temenku mau dateng ke kosku ngasiin USB Flash-Disk-nya. TAPI, jam 8.50 pagi dia dah dateng di kosku ketika aku masih menikmati tidurku yang sangat berharga, dan tentu aja kan, itu membangunkan saya. Arrrggghhhh... . Aku masih ngantuk banget waktu itu dan mencoba untuk melanjutkan tidur saya, tapi aku gabisa... :( Jadi, jam 9.30 pagi, aku bangun, mandi, dan makan pagi deh. ... :(

Jam 11 pagi aku ke warnet deket kos buat nge-print tugasku, tapi malangnya, mereka ga punya Microsoft Publisher, dan sebagai hasilnya, aku gabisa ngeprint!!Arrrggghhhh.... . Okay, jadi habis internetan selama 45 menit, aku balik deh ke kosku.

Ngomong2, seperti yang bisa dibaca pada postingan sebelumnya, hari ini ada kelas tambahan yang dosennya janji akan dimulai jam 2 siang. Malangnya, sekitar jam 1.40an gitu mulai hujan, dan ternyata makin lama makin deres!! Arrrggghhhh.... . Okay, mengingat pertemuan kali ini akan menjadi kelas diskusi dimana kita akan dapat satu nilai (aku nggak tulis ini nih sebelumnya, hmm, dosenku licik banget yah, kelas ekstra sengaja dibikin kelas diskusi!! Arrrggghhh....), jadi ya dah deh, aku berjalan menerjang hujan dan jalan deh ke kampus... :) (klo bukan kelas diskusi mah, aku dah bolos tu).

Disana, temenku bilang kalo bahkan kelas pertamapun masih belum selesai!! Ternyata BUKAN kelas 1 jam, tapi masih 2 jam!! Arrrggghhhh... . Jadi, berdasarkan jadwal, kelasku akan mulai jam 4 sore!! Apa!?!?!?!?!? Tapi untungnya, habis ngomong sama dosennya, kita boleh deh nggabung sama kelas yang jam 2, he3.... :) Dan bener aja, tadi merupakan kelas diskusi dan akhirnya, aku dapet nilai 90 deh, wakakakakaka.... :) Jadi, semua pengorbanan hal yang aku lalui (kelas hari Sabtu, jalan menerjang hujan, nawar masuk sama dosennya) setimpal juga, he3.... :) Trus jam 4.10 sore aku balik deh ke kos.

Btw, beruntung tu aku bisa masuk kelas jam 2, klo ga masa harus nunggu 2 jam trus "malam mingguan" sama si dosen si?? Parah... . Wakakakakakaka.... :D

Btw, akhirnya hari ini jumlah pengunjung blogku mencapai angka 40.000!! Wow, nomornya padahal mencapai angka 30.000 pada waktu ini, jadi itu berarti dalam waktu kurang dari 4 bulan, udah ada 10.000 hits deh disini (jadi rata-ratanya ya lebih dari 2500 lah stiap bulannya, lumayan bagus deh mnurutku... :) ). Makasih ya udah mendukung dan mengunjungi blog saya... :) --> aku akan nulis hal yang serupa waktu jumlahnya mencapai angka 50.000

No comments:

Post a Comment