Friday, March 16, 2007

#307 - WeekEnd Plan

ENGLISH

Tomorrow finally is a Saturday!! Well, not like the usual Saturday which is my off-day this semester, tomorrow I'm gonna have another MKU Examination (LOGIC) at 12 PM. But that's okay. The quiz last week really gave me an "insight" about the exam tomorrow and now I know what I should study to prepare myself for the test tomorrow, he3... :)

Btw, next Sunday is 18th March 2007. As I wrote at one previous entry about My Trip to Jakarta last month, Qua-Li Jakarta is gonna start to open next Sunday. THX God, there has been no big things which could cause the delay of the grand-opening and everything has been on schedule. And yes, next Sunday Qua-Li Jakarta starts to open... :)

Because of that, tomorrow afternoon at 4.15 PM I'm gonna leave Bandung and go to Jakarta. Well, actually I really want to go at 3.15 PM, but because the travel has fully booked for that time departure, so I have no other choice than taking the 4.15 PM one. I dunno yet when I'm going back to Bandung, but I think it's gonna be Monday afternoon... :) So, this weekend I can't access the internet and will be hiatus for a while (about 2 days... :D)

Btw, yesterday I watched the first episode of 24 season 4. And arrrggghhhhh, Mrs. Decante has to be responsible of it!! It was SOOOO cool and great!! He3... :) I'm gonna borrow its DVDs after the UTS, and watch it in marathon, ha3... :) Btw, for me, we can't compare 24 and The Amazing Race since they are 2 different TV-Shows. The Amazing Race is a reality show and 24 is not... :) But both are great!! :)



BAHASA INDONESIA

Besok akhirnya adalah Sabtu!! Hmm, nggak seperti Sabtu biasanya dimana merupakan hari libur saya semester ini, besok aku akan ada ujian MKU yang lain (LOGIKA) jam 12 siang. Gapapa sih. Kuis minggu lalu bener-bener memberi aku "gambaran" akan ujian besok dan aku kan jadi tau apa yang harus dipelajari untuk siap-siap ujian besok, he3... :)

Btw, besok Minggu adalah 18 Maret 2007. Seperti yang sudah aku tulis dulu dalam sebuah postingan tentang perjalananku ke Jakarta bulan lalu, Qua-Li Jakarta akan mulai buka besok Minggu. Terima Kasih Tuhan nggak ada halangan yang besar yang bisa menyebabkan mundurnya jadwal pembukaan dan semuanya sesuai dengan rencana. Yupz, besok Minggu Qua-Li Jakarta akan mulai buka... :)

Oleh karenanya, besok siang jam 4.15 sore aku akan meninggalkan Bandung dan pergi ke Jakarta. Hmm, sebenere aku mau pergi jam 3.15 si, tapi berhubung keberangkatan travel yang jam segitu uda penuh dipesan, ya udah deh ga ada pilihan lain selain mengambil yang jam 4.15 sore. Nggak tau si bakal balik kapan, tapi kayaknya sih besok Senin siang deh... :) Jadi, wiken ini aku gabisa mengakses internet dan akan hiatus sebentar (sekitar 2 hari-an lah... :D)

Btw, kemarin aku nonton episode pertama dari 24 musim ke-4. Dan arrrggghhhhh, Mrs. Decante harus bertanggung-jawab!! Acaranya KUEREN dan bagus banget!! He3... :) Aku habis UTS mau minjem DVDnya ah, trus nonton maraton, ha3... :) Btw, untuk aku kita tetep aja gabisa membandingkan 24 dan The Amazing Race soalnya kan mereka adalah 2 acara yang berbeda. The Amazing Race adalah reality show sementara 24 kan bukan... :) Tapi dua-duanya keren dah!! :)

No comments:

Post a Comment