Sunday, February 11, 2007

#288 - My Weekend Story

ENGLISH

This weekend was a nice weekend for me since I could relax and not think about any subjects at college, hehehe... :)

On Saturday I got up at 9.30 AM in the morning. Actually at 8.30 AM somebody knocked my door but since I was way very very sleepy, so I pretended not hearing it, wakakakaka.... :D Later on, my friend said that was the newspaper-man, who asked me to pay the monthly fee. Well then, I asked him to come back the next morning (this morning). Then, I had breakfast near my boarding house then I went to the hotspot cafe until 1 PM.

That evening, my friend and I had dinner at Pizza Hut, then once again, went to the hotspot cafe. Just as usual, at Saturday Night, it was sooo crowded and full of people. Some people were smoking sheesha. Then, at 10 PM, we went back home

This morning, I got up at 9.30 AM. Since yesterday I asked the newspaper-man to come at 9.30 AM, so I just waited for him in my room. Unfortunately, he didn't come, so I just had breakfast first. At 10.30 AM, apparently the newspaper-man came, and I paid my debt. Actually, this morning I planned to go to the hotspot cafe, but since my car was parked at the different place last night (in the garage) and somebody parked his/her car just behind my car and as a result I couldn't drive my car out of the garage, so I canceled my plan and just played a new game at my lapty. My friend then came and offered to watch a movie (CLICK) and I accepted, so we then watched that movie. It was an interesting drama-comedy movie I think... :)

At the evening, my friend and I had dinner at Bakso Karapitan, then did another fitness-centre survey. It was so expensive, a lot more expensive than last week place. After that, since my belt was slightly damaged, so we went to a Factory Outlet. There, with my original plan was only to buy a belt, in the end I bought a belt AND a jeans, wakakakaka..... . After that, we went to the hotspot cafe...

That's my weekend story.... :)

BAHASA INDONESIA

Akhir minggu ini adalah akhir minggu yang enak untuk saya soale aku bisa santai-santai dan nggak memikirkan kuliah di kampus, hehehe... :)

Di hari Sabtu aku bangun jam 9.30 pagi. Sebenere jam 8.30 pagi ada seseorang yang mengetuk pintu kamar saya, tapi gara-gara saya masih ngantuuukkk sekali, jadi ya aku pura-pura aja gak denger, wakakakaka... :D Setelahnya, temenku bilang kalo itu ternyata adalah tukang koran yang mau nagih iuran bulanan. Ya udah, trus aku minta dia balik keesokan paginya (tadi pagi). Trus, aku sarapan di deket kos dan internetan deh di kafe hotspot sampe jam 1 siang.

Sorenya, aku sama temenku pergi makan malam di Pizza Hut, trus sekali lagi, pergi ke kafe hotspotnya. Seperti biasanya, di malam minggu, tempatnya tuh rameee banget dan penuh sama orang. Beberapa orang lagi merokok seesha. Trus, jam 10 malem, kita balik deh

Pagi ini, aku bangun jam 9.30 pagi. Karena kemarin aku minta tukang korannya untuk dateng jam 9.30 pagi, jadinya ya aku nunggu dia deh di dalem kamar. Malangnya, dia tadi gak dateng tuh, ya udah deh jadi aku ya sarapan dulu aja. Jam 10.30 pagi, ternyata tukang korannya datang dan aku bayar deh. Sebenernya pagi ini aku berencana mau ke kafe hotspot, tapi karena mobil saya diparkir di tempat yang berbeda semalam (di dalam garasi) dan kemudian seseorang memarkir mobilnya tepat di belakang mobil saya akhirnya saya jadi gabisa mengeluarkan mobil, ya udah jadinya aku membatalkan rencana tersebut dan main game baru aja yang ada di laptopku. Temenku kemudian dateng dan nawarin nonton film (CLICK) dan aku setuju, trus kita nonton deh. Filmnya menarik sih menurutku... :)

Sorenya, aku sama temenku makan di Bakso Karapitan, trus melakukan survey tempat fitness-an yang lain. Tempat yang tadi mahal, jauh lebih mahal dari tempat yang minggu lalu. Habis itu, karena sabuk saya sedikit rusak, jadi kita pergi ke Factory Outlet deh. Dengan rencana asal cuma untuk membeli sebuah sabuk, akhirnya saya membeli sebuah sabuk DAN sebuah celana jeans, wakakakaka..... . Habis itu, kita ke kafe hotspot deh...

Itulah cerita weekend saya.... :)

No comments:

Post a Comment