Monday, November 06, 2006

#235 - Whatta Day!!! (2)

ENGLISH

Hi all, as you can read here, last Saturday was such an exhausting day for me, and unfortunately, that was repeated today...... :( Actually, the other hardest day of the week is Monday. I have lectures from 7 AM till 3 PM.

This morning I had to get up at 6.12 AM (why did I "have to"?? > because I set my alarm to ring at 6.12 AM... :P), then took shower and had breakfast (which I had bought yesterday evening). I went to my campus at 6.55 AM. After having my first lecture, I left my campus and went to the internet cafe nearby. At 10.10 AM, I went back to my boarding house, switched my bag (to a smaller one), and took a rest for a while. Then, at 10.50 AM I walked back to my campus and had lectures until 3 PM. After that, my friends and I walked back to my boarding house, copying some datas from their Flash Discs' for the BTS (info bout this also could be found here). After they left my boarding house, finally I could take a nap... . And now, I'm in the internet cafe again... :)

Tonight there will be the newest episode of The Amazing Race 10 at AXN. Hmmm, I won't miss this episode... . Btw, starting yesterday evening at 6.55 PM, I didn't know why but my TV didn't work, it happened until this morning. Luckily, at 10.15 AM, it had been okay. I guess it was the signal from the central since it happened not only at my TV.... .

Well, tomorrow is Tuesday!!! Yaayyy....... . Finally tomorrow my car will be back to me. What will happen tomorrow will be posted later... :)

BAHASA INDONESIA

Hallo semua, seperti yang bisa dibaca disini, kemarin Sabtu adalah hari yang sangat melelahkan buat saya, dan sayangnya, hal itu terulangi lagi hari ini...... :( Sebenernya, hari terberat lainnya dalam seminggu adalah Senin. Aku ada kuliah dari jam 7 sampe jam 3 sore.

Pagi ini aku harus bangun jam 6.12 pagi (kenapa koq aku "harus"? > soalnya kan aku nyalain alarm untuk bunyi jam 6.12 pagi... :P), trus aku mandi dan sarapan deh (yang aku beli kemarin sore). Trus aku pergi ke kampusku jam 6.55 pagi. Habis kuliah pertama, aku meninggalkan kampusku dan pergi ke warnet di deketnya. Jam 10.10 pagi, aku balik lagi deh ke kosku, menukar tas saya (ke yang lebih kecil), dan istirahat sebentar deh. Trus jam 10.55 pagi aku jalan lagi ke kampusku dan ada kuliah deh sampe jam 3 sore. Habis itu, temen2ku sama aku jalan lagi ke kosku, mengopi beberapa data dari Flash Disk mereka untuk BTS (informasi tentang ini juga bisa ditemukan disini). Habis mereka meninggalkan kos saya, akhirnya bisa deh aku istirahat... . Dan sekarang, aku lagi di warnet lagi deh... :)

Ntar malam akan ada episode terbaru dari The Amazing Race 10 di AXN. Hmmm, aku nggak bakalan melewatkan episode ini... . Btw, mulai kemarin malam jam 6.55, aku nggak tau kenapa tapi TVku nggak jalan, ini terjadi sampe pagi tadi. Untungnya jam 10.15 pagi, sudah oke lai tuh. Aku tebak sih kayanya sinyal dari pusatnya deh yang ada masalah soale ga cuma terjadi di TVku doang tuh.... .

Hmm, besok adalah Selasa!!! Yesss....... . Akhirnya besok mobil saya akan kembali pada saya. Apa yang akan terjadi besok akan diposting kemudian... :)

No comments:

Post a Comment