Tuesday, August 16, 2005

It's Tuesday!!!

ENGLISH

Today is my lil' bro birthday... . Happy Birthday my Bro!!!

Today i got up at 5.50 AM then i went to school. I went back home at 13.35 and then i took a nap. At 16.30 i went to EF, and it was quite disappointing because there was no lesson but we had some games celebrating the Independence Day of Indonesia. I went back home at 18.00 and the good news is that we had already activated the Cable Connection and Cable TV. So it's interesting now!!! Then at 19.00 we had dinner at Bumbu Pawon until 20.00 then we played bowling until 12.15. I played 7 games! So tiring...

INDONESIAN

Hari ini nih ultahnya ddku... . Met Ultah yach!!!

Hari ini aku bangun jam 5.50 pagi trus pergi ke sekolah. Jam 13.35 aku pulang sekolah trus istirahat siang. Jam 16.30 sore aku pergi ke EF dan tadi tuh agak mengecewakan gara2 nggak ada pelajaran tapi malah ada beberapa games nyambut Hari Kemerdekaan Indonesia. Trus aku pulang jam 18.00 dan berita baiknya, kami dah masang Koneksi Kabel buat internet sama TV Kabel. Jadi sekarang menarik!!! Trus jam 19.00 tadi makan malem di Bumbu Pawon sampe jam 20.00 habis itu main bowling sampe jam 12.15 pagi. Tadi aku main 7 games! Capek banget...

No comments:

Post a Comment