Wednesday, June 01, 2005

The Short Holiday is finally over

ENGLISH

Finally, the short holiday is over. It was a tiring holiday. Why? Because i couldn’t relax during the holiday. I had to do some big and difficult assignments. On Tuesday night i didn’t sleep. I started to sleep at 4.30 in the morning on Wednesday. On Monday, i did an assignment but just a little. It was my plan (relax during the holiday), But i hadn’t realized that i also had some another assignments. So i had to finish it on Tuesday and Wednesday. On Tuesday, after having a course, i made my assignment and got a bad news. My friend couldn’t find the person i was looking for (sounds like an intelligence right? :D). That’s such a bad news. But i still have 2 more days to find him. Then, i watched Miss Universe on TV till 10.30. Then i made my assignment and played internet till 4 AM. On Wednesday, i got up at 8.45 AM (short time to sleep right?) then did my routinities. I was unhealthy this day (Wednesday) but i still had to finish my assignment, so i did it... . At 9 PM i watched TV till 11 then went to bed... . It was not a fun and fancy holiday.

INDONESIAN

Akhirnya, liburan singkat ini berakhir sudah. Ini adalah liburan yang melelahkan. Mengapa? Karena aku nggak bisa santai selama liburan. Aku harus mengerjakan beberapa tugas yang sangat besar dan sulit. Di hari Selasa aku nggak tidur. Aku mulai tidur jam 4.30 pagi di hari Rabu. Di Hari Senin aku mengerjakan tugas tapi Cuma sedikit. Sesuai rencanaku seeh (santai selama liburan). Tapi aku belum menyadari bahwa aku punya beberapa tugas lain. Jadi, aku harus menyelesaikannya di Hari Selasa dan Rabu. Di Hari Selasa setelah les, aku mengerjakan tugas dan mendapat berita buruk. Temenku nggak bisa menemukan orang yang aku cari (terdengar kayak intel kan? :D). Itu berita yang sangat buruk. Tapi aku masih punya 2 hari untuk mencari. Trus aku nonton Miss Universe sampe jam 10.30. Trus aku mengerjakan tugas sama internet sampe jam 4 pagi. Di hari Rabu aku bangun jam 8.45 pagi (tidurnya cuma bentar kan?) trus mengerjakan rutinitas. Aku agak nggak sehat hari ini (Rabu) tapi aku harus menyelesaikan tugasku, jadi aku melakukannya... . Jam 9 malam aku nonton TV trus tidur.... . Liburan kali ini nggak menyenangkan dan nggak ditunggu-tunggu.

No comments:

Post a Comment