Monday, June 13, 2005

Monday!!!

ENGLISH

Yaay... . The final examination is over!! Now, i am free... . No more study seriously. This morning i had mathematic and computer. Mathematic was quite hard. Actually it was not that hard. I only made wrong strategy. I did it carefully and slowly and that was wrong. I should do it fast with high concentration. If i had done the second one, i would have done a lot better. Now (again) i realize a small mistake in my math exam. That is very very awful!!! OK, just forget it. Then, computer was so easy, we didn’t have to answer in the computer answer sheet and all we had to do was just making a cross in the answer sheet (that’s fair). Then, the questions were very easy and i finished only in 15 minutes! (not so fast because my friend did it only in 5 minutes!).

INDONESIAN

Yees... .Ulangan umum akhirnya selesai juga!! Sekarang aku bebas... . Nggak ada lagi belajar serius. Pagi ini aku ulangan matematika sama komputer. Matematika lumayan susah. Sebenarnya nggak sesusah itu. Tetapi aku hanya membuat strategi yang salah. Aku mengerjakannya pelan dan hati-hati. Seharusnya aku mengerjakannya cepat dan penuh konsentrasi. Kalo aku menjalankan cara kedua, aku mengerjakannya akan jauh lebih baik. Sekarang (lagi-lagi) aku menyadari kesalahan kecil di ulangan matematikaku. Sangat menyebalkan!!! OK, lupakan aja. Trus ulangan komputernya gampang, kita nggak harus mengerjakan di lembar jawab komputer tapi cuma menyilang aja di lembar jawaban (itu adil). Trus pertanyaannya juga gampang dan aku selesai hanya dalam 15 menit! (nggak cepet-cepet amat soalnya temenku selese dalam 5 menit!)

No comments:

Post a Comment