Monday, May 23, 2005

Cool Monday

ENGLISH

Actually last night i started to sleep at 00.30 AM and i got up at 5.50 AM. So i slept just for less than 5 hours 30 minutes. It was such a short time (at least for me) to sleep. But, i still had to go to school. It was annoying because yesterday was Sunday and tomorrow is holiday, why didn't they just make today free? That would be nice... . Then, the other annoying thing is that my lil' bro is free from last Saturday to next Saturday. He has a long holiday!!! But, that's ok. I tried to forget it and just concentrate at school. But, at school i got a bad news. Today there would be a history examination. I didn't know that because my teacher announced it last Saturday (when i joined a math competition). But luckily, the questions were so easy :D. I could do all of them (i hope). Then, i finished studying at school at 3 pm then i went to The Netz. I met PJ at YM and he told me many things about virus and some tips how to erase it from my computer. Thanks to PJ. Then i arrived at home at 5.15 pm. I slept for a while (just 45 minutes) and watched tv till night and then playin' computer right now. The most interesting thing i found on the tv was that i could watch HELENA ANDRIAN again there!!! She is one of my fave singer!!!

INDONESIAN

Sebenarnya tadi malem i mulai tidur jam 00.30 pagi, trus i bangun jam 5.50 pagi. Jadi i tidur nggak ada 5 setengah jam. Waktu yang sangat pendek (paling nggak untuk aku) untuk tidur. Tapi aku tetep harus pergi ke sekolah. Hari ini menyebalkan karena kemarin itu Minggu dan besok libur. Kenapa mereka gak sekalian aja meliburkan hari ini? Itu akan bagus... . Hal menyebalkan lain adalah adikku mulai Sabtu kemarin sampe Sabtu depan libur!!! Tapi nggak papa. Aku coba untuk melupakannya dan konsentrasi di sekolah. Tapi, di sekolah aku dapet berita buruk. Hari akan ada ulangan sejarah. Aku nggak tau soalnya diumuminnya kemarin Sabtu pas aku ikutan lomba. Untungnya soalnya gampang :D Aku bisa ngerjain semuanya (semoga). Trus aku selesai sekolah jam 3 trus aku ke Warnet. Aku ketemu PJ di YM trus dia ngasih tau banyak hal ttg virus dan beberapa tips untuk menghilangkannya dari komputerku. Makasih buat PJ. I sampe rumah jam 5.15. Trus i tidur sebentar (cuma 45 menit) trus nonton tv sampe malem en main komputer (sekarang). Hal paling menarik di tv tadi adalah akhirnya aku bisa ngelihat HELENA ANDRIAN lagi!!! Dia adalah salah satu penyanyi favoritku!!!

2 comments:

  1. kake, kake...ckckck tidurnya dikit amat...ga ngantuk tuh?
    untung banget tuh bisa ngejawab soal ulangan tanpa belajar...hebat...

    ReplyDelete
  2. Gak belajar gimana. Ya belajar lah. Kan ulangannya jam ke4. Jadi dari jam ke1 sampe ke3 belajar sejarah, he3....

    ReplyDelete